3 רעיונות לדייטיים ביתיים בוולנטיינס!

על הפינוק הזה בטוח לא חשבתם!


יום האהבה ממש מעבר לפינה, ואם נכנסתם לכתבה הזאת כנראה שגם אתם פחות נמשכים לתורים ארוכים במסעדות או ישיבה בקולנוע ביום הכי עמוס בשנה, נכון? אל תדאגו, פנדה כאן בשבילכם. אספנו בפינצטה שלושה רעיונות - לא מעפנים - לדייט יום האהבה מושקע ומפנק מבלי לצאת מהבית. כי בואו נודה באמת, המיטה צריכה להיות המרכז של הערב הזה.


אז מוכנים לצאת לדייט בלתי נשכח? (רק מבלי לצאת…)


  1. חובבי סרטים? כך תהפכו את חדר השינה לקולנוע ביתי רומנטי


כדי להפוך את חדר השינה שלכם לחדר קולנוע ביתי שווה תצטרכו:

א. לבחור סרט רומנטי קליל ולא קיצ'י מדי.

ב. סדינים ושמיכות מפנקות ורכות במיוחד.

ג. מלא כריות שתציבו אחת מעל השינה וכך תצרו תמיכה נוחה לישיבה במיטה. מומלץ להשתמש בכריות מלאות ספוג ויסקו שיתאימו את צורתן אליכם, כמו הכרית ההיברידית או הכרית גוף הארוכה שלנו.

ד. פופקורן, יין ופלטת גבינות, פירות וקרקרים שווה. מומלץ לסדר הכל במגש עץ עם דפנות גבוהות ולהניח אותו במרכז המיטה (ואם עוד אין לכם כיסוי מזרן שאפשר לכבס - זה הזמן להצטייד!).


בונוס: הפכו את ערב הסרט לדייט הפתעה עבור בן או בת הזוג. תכינו את החדר מראש עם כל הציוד, תסדרו את הכריות, עמעמו את האורות ותבחרו סרט שאתם יודעים ששניכם תהנו ממנו! זאת תהיה הפתעה מהסרטים!


  1. אוהל מסדינים בסלון, משחקים ונשנושים


זוכרים שהיינו קטנים והיינו אוספים את כל הסדינים והכריות מכל החדרים בבית, מביאים אותם לסלון ובונים מבצר? אז תתפלאו, זה כיף גם כשמבוגרים! הוציאו מראש מהארון מזרנים, סדינים, כריות ושמיכות, מקלות מטאטא ואטבים, וצרו לעצמכם טירה של רכות, מושלמת לכירבולים ואהבה. תעמעמו את האורות, תלו במקומם שרשראות נורות קסומות (fairy lights) - וקיבלתם את הסטינג המושלם לדייט!


עכשיו הגיע שלב ההצטיידות! הארמון שלכם זקוק לנשנושים טעימים, שוקולדים, כוסות שוקו חם או יין טוב וכמובן - משחקים (הרי כל המטרה היא לחזור להרגיש כמו ילדים לא?). ההמלצה שלנו - הזמינו מראש את ערכת הקלפים "Deep date" הכוללת 100 שאלות על מגוון נושאים - רגשות, חברים, משפחה, שאלות עומק ושאלות קלילות שמתאימות גם לזוגות חדשים וגם לכאלה עם קילומטרז' רציני. הערכה פותחה על ידי רוני שינקמן, מאמנת אישית וזוגית, מרצה ויזמת שכל עצה ממנה זהב!


כך תהפכו את ארמון הסדינים שלכם למסע מיוחד של נוסטלגיה, התרגשות והתקרבות אמיתית זה לזו. תהיו בטוחים שמצפה לכם ערב של צחוק, שמחה וחיבור שלא תשכחו זמן רב.


  1. דייט חמשת החושים בלי לצאת מהבית


מוכנים לקחת את ההשקעה רמה אחת למעלה? דייט חמשת החושים מושלם עבורכם. כל מה שצריך הוא לבחור פעילות או להוסיף אלמנט כלשהו שיסמל כל אחד מהחושים. הנה דוגמה:


שמיעה: צרו פלייליסט כיפי עם שירים רומנטיים שילוו את הערב. אל תשכחו לשלב שירים שמזכירים לכם רגעים מיוחדים מהזוגיות שלכם. למשל - שיר שהתנגן כשהכרתם, שיר שהקדשתם אחד לשני או אפילו שיר כניסה לחופה אם אתם נשואים.


טעם: תכינו ביחד ארוחת ערב עם המנות האהובות עליכם במיוחד או עם המנות שאכלתם בדייט הראשון! תוכלו גם להזמין טייק-אווי ממסעדה ששניכם אוהבים ואפילו לשחק ב"טעימה עיוורת" עם כיסוי עיניים להגברת הריגוש!


ריח: הדליקו נרות ריחניים שיתרמו לעיצוב ולאווירה וגם לניחוח נעים ומרגיע.


מישוש: העניקו אחת לשני עיסוי מפנק מכל הלב. אפשר לשים טיימר של רבע שעה או חצי שעה ואז להתחלף בתפקידים. אם השתמשתם בשמן עיסוי, אל תשכחו להצטייד במגבות פרימיום של פנדה למגע קטיפתי בסוף המסאז'.


ראיה: סיימו את הערב בהסתכלות זה בעיני זו למשך חצי דקה או דקה. מבטיחים שזה יהיה רגע עוצמתי שיעמיק עוד יותר את האווירה האינטימטית שיצרתם לאורך הדייט.


אנחנו מקווים שאהבתם את הרעיונות המקוריים שלנו לדייטים שבאמת תהנו מהם, בלי תורים, בלי עומס ובלי רעש. רק שניכם. כי בואו נודה באמת, מה שחשוב זה לסיים את הדייט במיטה המפנקת שלכם! מאחלים לכם חג אהבה שמח שישאיר חשק לעוד ועוד ועוד…