כך תחדשו את הבית עם בוא האביב!

עונת הפריחה וההתחלות החדשות בפתח, ואיזו דרך טובה יותר לחגוג מאשר לעצב ולקשט את הבית עם אנרגיה אביבית? אם אתם רוצים לרענן את המרחב בצורה חכמה ושיקית, מבלי לקרוע את הכיס - אנחנו כאן בשבילכם! מומחי עיצוב הבית שלנו אספו 5 טיפים שאתם חייבים להכיר לפני שמתחילים במלאכה!


מוכנים? בואו נתחיל

 

1. צרו פלטת צבעים אביבית


אם החורף מאופיין בגוונים עמוקים וכהים, האביב בדיוק הפוך. שלבו בעיצוב הבית גוונים בהירים וצבעוניים שישר מעלים חיוך על הפנים. לא חייבים לצבוע קיר או לעשות שינויים דרמטיים. פעולה פשוטה כמו החלפה למצעים ירוקים, ורודים או כתומים ומשחק mix & match בין הצבעים - יכולה לעשות אפקט עיצובי ענק על החדר! 

2. פרחים, פרחים ועוד פרחים!

עיצוב אביבי הוא עיצוב שמחובר לטבע, ואין דבר שמסמן את בוא האביב יותר מאשר פרחים מלבלבים! תשאבו השראה מהטבע והכניסו אותו הביתה. קחו צנצנות ממרחים או בקבוקי שתיה מזכוכית שכבר סיימתם, הסירו את מדבקת המותג בעזרת מים וסבון (שפריצר חלונות עוזר כשיש דבק עקשן). מלאו מעט מים והניחו בפנים פרחים או ייחורים מגבעולים ירוקים. הוסיפו אדניות על החלונות ושימו בהן שתילים חדשים. תוכלו אפילו לבחור לגדל עשבי תיבול שימושיים כמו כוסברה, פטרוזיליה, מרווה ובזיליקום! השמש שמתחילה לצאת באביב תקל על הטיפול השוטף בהם. 

3. הוציאו את הבדים הקלילים והנושמים

עיצוב אביבי לא מסתכם באסתטיקה אלא גם בנוחות ובמרקמים הנכונים. זאת התקופה להוציא את הבדים הנושמים והקלילים כמו מצעי הטטרה מוסלין של פנדה! הם כיפיים לכל אורך השנה, אבל מושלמים במיוחד לעונות מעבר! אל תשכחו להחליף גם את המגבות הישנות במגבות רעננות ורכות שילטפו את בני המשפחה בכל יציאה מהמקלחת.


4. צרו פינת "זמן לעצמי" חדשה

כשמדברים על התחדשות אביבית, חשוב להקדיש זמן גם להתחדשות פנימית שלכם. אם אתם זוכרים לקחת את הרכב לטיפול פעם בשנה ולעצור למלא בו דלק בכל פעם שהוא מתרוקן, כדאי שתקדישו זמן גם כדי להטעין את עצמכם בכוחות מחודשים. 


זאת הזדמנות ליצור לכם בבית פינת "זמן לעצמי" מיוחדת. אפשר לשים בה פוף ויסקו כייפי לישיבה או ספה קטנה לצד שולחן צד או ארונית. מקום מיוחד שבו תוכלו לשבת ולהירגע עם ספר טוב או ספל קפה. להתכסות בשמיכה מפנקת ולחלום על המשך הדרך המרגשת שלכם.


5. תחליטו על השקעה משמעותית אחת


אמנם כיף לחדש את הבית, אבל אנחנו יודעים שזאת עלולה להיות הוצאה גדולה. אחת השיטות לוודא שאתם לא חורגים מהתקציב שלכם היא פשוט להתמקד. לא צריך לזרוק מחר בבוקר את כל הרהיטים ולהחליף אותם. תבחרו רק שינוי גדול אחד שבו אתם באמת רוצים להשקיע. זה יכול להיות ספה, מיטה או מזרנים חדשים לכם ולילדים. לא צריך הכל ביחד. תחשבו מה ההשקעה שתעשה עבורכם ועבור הבית את השינוי הנחוץ ביותר ותתחילו איתה. את החידוש הגדול הבא תשמרו לקיץ :)


חמשת הטיפים האלה הם הבסיס לחידוש הבית עם בוא האביב. הם יכניסו אל הבית רוח חדשה ומרעננת, אנרגיה טובה שכולנו זקוקים לה במיוחד עכשיו. אהבתם את הטיפים שלנו? יישמתם אותם? שתפו אותנו בתמונות שלכם עם מוצרי פנדה ברשתות החברתיות!