טיפים לעיצוב חדר שינה מינימליסטי נעים וחם✨ כתבה: נועם פריש מעצבת פנים No'i.design

כולנו רוצים חדר שינה נעים וחם, רגוע ומזמין כזה שנרצה להיות בו לא רק בשעות שבהן הולכים לישון. עם כמה טיפים פשוטים, אתם יכולים ליצור חדר כזה שיתאים לטעמכם האישי ולצרכים שלכם.

טיפים לעיצוב חדר שינה נעים וחם:

  1. בחרו רהיטים בעיצוב מינימליסטי. ריהוט המאופיין בצורה פשוטה ונקייה.  הריהוט המינימליסטי יצור תחושה מאווררת, נקייה ומרגיעה ויתפוס פחות מקום בחדר השינה שלכם. 
  2. השתמשו בצבעים בהירים. הצבעים הבהירים יגרמו לחדר השינה שלכם להיראות גדול יותר ומרווח יותר. על מנת ליצור אווירה מרווחת ונעימה בחדר השינה שלכם, השתמשו בגוונים כגון לבן, אפורים בהירים, ורוד ניוד / פודרה, בז' , גרז' או ירקרקים למיניהם.
  3. הוסיפו טקסטיל כחלק מהפריטים שאיתם אתם מאבזרים את החדר- הטקסטיל נותן רובד נוסף של חום וליטוף , יכול להיות בעל טקסטורות שונות ולהוסיף עניין וצבע לחדר השינה שלכם. טקסטיל הכוונה כריות, שטיחים, כיסוי מיטה ווילונות. מה שכיף בפריטים מסוג זה, זה שתמיד ניתן להחליף אותם ולרענן אותם. לשנות גוון , טקסטורה וסוג בד.
  4. הביאו לידי ביטוי את הסגנון העיצובי גם דרך אביזרים, אקססוריז ופריטים ייחודיים. תמונות בעלות אופי נקי, כלי נוי בסגנון אחיד, ואפילו תצלום משפחתי ממוסגר שעושה לכם טוב על הלב.
  5. שידות ליד המיטה - כולנו אוהבים שידה ליד המיטה. לרוב זה המקום בו אנו שמים את כל החפצים שאין להם מקום ספציפי בחדר. אז דווקא ממליצה להמנע מזה. כדי לשמור על אוירה קלילה ונעימה בחדר, שידת צד מיטה צריכה להיות מינימליסטית. עם מגירה אחת, שתיים ולא יותר. היא יכולה להיות בכלל שרפרף צד , מדף תלוי, ולא חייבת להיות זהה בשני צידי המיטה. אל תבהלו לשלב מתכת בחלל חדר השינה שלכם. יש היום שידות צד מתכת מדהימות בגוונים רכים ואפילו שחור שמצליחות לייצר אווירה שיקית ונעימה בחדר.
  6. השתמשו בתאורה מתאימה. התאורה היא אחד הגורמים החשובים ביותר בעיצוב חדר שינה בפרט וחדרי שינה בכלל. בחרו תאורה מתאימה שתאפשר לכם ליהנות מאווירה מרגיעה מה שישפיע על שינה נעימה ושלווה. תאורה נעימה לצד המיטה, תאורה בקדמת ארון הבגדים שתאפשר לבחון את תכולת הארון בצורה נעימה, תאורה מרכזית שמאירה את החדר כראוי וכמובן שתמיד ניתן להוסיף עוד תאורה עומדת או צילינדרים נוספים ברחבי החדר להשלמת האווירה.

    גווני מצעים שכדאי לשלב כחלק מהעיצוב ליצירת מראה מודרני ותחושה נעימה

  1. לבן - הצבע הלבן הוא הצבע המושלם לחדר שינה מודרני. הוא יגרום לחדר השינה שלכם להיראות גדול יותר ומרווח יותר ויתן הרגשה של בית מלון.
  2. חאקי -צבע החאקי הוא צבע ניטרלי שיכול להתאים לכל סגנון עיצוב. הוא יעניק לחדר השינה שלכם מראה אלגנטי ומוקפד. עבור חדר המעוצב בסגנון בוהו, צבע זה הוא המושלם מכל.
  3. ירוק - הצבע הירוק הוא צבע טבעי שמעניק לחדר השינה שלכם תחושה של רוגע ושלווה.
  4. חמרה- צבע החמרה הוא צבע חם ונועז שיכול להוסיף עניין לחדר השינה שלכם.
  5. ורוד עתיק- הצבע הוורוד העתיק הוא צבע עדין ורך שיכול ליצור אווירה רומנטית בחדר השינה שלכם. גם עבור חדר ילדה או נערה ואפילו תינוקת. עם עיצוב מינימלי ולא יקר של החדר, מצעים ורודים כבר יקפיצו את החלל.


אפשר גם לשלב בין שני צבעים ליצירת אווירה ולוק שיקי תוך שמירה על מראה מוקפד.

שאלות ותשובות

מהם היתרונות של עיצוב חדר שינה מינימליסטי?

היתרון העיקרי של עיצוב חדר שינה מינימליסטי הוא שהוא יכול ליצור חלל נעים, רגוע ומזמין. עיצוב חדר שינה מינימליסטי יכול גם לעזור לכם לחסוך מקום בחדר השינה שלכם ואפשר מרחב נעים ומרווח.


מהם הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר שינה מינימליסטי?

הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר שינה מינימליסטי הם:

* סגנון העיצוב שלכם

* הצרכים שלכם

* התקציב שלכם


מהם הטרנדים המובילים בעיצוב חדר שינה מינימליסטי?

הטרנדים המובילים בעיצוב חדר שינה מודרני הם:

* שימוש בצבעים בהירים

* שימוש עדין בטקסטורות

* שימוש באביזרים מינימליסטיים

* שימוש בתאורה מתאימה


אני מקווה שהטיפים האלו יסייעו לכם לעצב חדר שינה מינימליסטי נעים וחם שיתאים לטעם האישי שלכם ולצרכים שלכם. שכל לילה תכנסו למיטה בתחושה נעימה וכייפית ולא תרצו לצאת מהחדר בבוקר.

בקרו בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של No'i.design | אביטל טהורי ונועם פריש מעצבות פנים: 

למעבר לעמוד הפייסבוק לחצו כאן
למעבר לעמוד האינסטגרם לחצו כאן