הלבישו את הבית לקיץ! כך תעצבו מחדש את הבית באווירה קיצית ומרעננת

הימים מתחממים, בארון כבר יש רק גופיות ועל כפות הרגליים כפכפים, רק נשאר להלביש את הבית! עיצוב הבית בסטייל קיצי ומרענן יכול לנוע על קשת רחבה של אפשרויות; החל מהוספת כמה קישוטים צבעוניים, תמונות או שינוי גופי התאורה, צביעת הקירות בגוונים בהירים יותר ועד שילוב או החלפה של רהיטים מרכזיים כמו הספה או המיטה. בין אם מתחשק לכם לעשות לבית מייקאובר רציני או רק לרענן קצת את העיצוב הקיים ברוח הקיץ - הכתבה הזו בשבילכם. עם הטאץ' הנכון והטיפים של פנדה תוכלו להפוך את הבית לנווה מדבר מרענן בימים החמים. תלמדו להלביש את הקיץ בבדים נושמים, אור טבעי וסגנון קליל ומשוחרר!

פלטת צבעים בהירה


קיץ הוא עונה של עשייה, משחקיות וקלילות. כל אלו מזמינים פלטת צבעים בהירה ומרעננת שתעורר בכם שמחה ואנרגיה! את הצבעים הבהירים ניתן לשלב במגוון רמות. אם אתם אמיצים אולי תרצו לצבוע את אחד הקירות בצבע בהיר כמו טורקיז, אפרסק או ירוק סייג'. דרך נוספת לשלב צבעים עליזים ומגניבים היא על ידי הוספת פוף ישיבה לסלון או לאחד מחדרי השינה. שימו לב שאתם בוחרים פוף איכותי שישמור על צורתו בטווח הארוך כמו הפוף של פנדה אשר ממולא פתיתי ויסקו ולא קלקר. את הפוף המיוחד ניתן לשלב עם ספה בגוון ניטרלי יותר כמו אפור בהיר כדי ליצור ניגודיות וקונטרסטיות שימשכו את העין.


תנו לשמש לעלות


אם יש לקיץ מלכה, הלוא היא השמש! תעבדו איתה ולא נגדה. הרשו לה לחדור אל הבית ולמלא אותו באור טבעי, מחמיא ורך. פנו את אדני החלונות מקישוטים מיותרים והרשו לה לזרוח מבעד לוילונות קלילים שישמרו על הפרטיות שלכם. מקמו מראות בצורה אסטרטגית כך שישקפו את האור הטבעי ויגרמו לחלל להיראות גדול ומרווח יותר. 


בדים נושמים ושמיכות דקות


בנוסף לוילונות דקים ובהירים, שלבו בכל החדרים בדים עדינים ונושמים שינדפו זיעה כמו מצעי Sunwashed שמגיעים במגוון צבעים קיציים. וותרו על ספות וכורסאות עור שפחות מתאימות למזג האוויר הישראלי ולכו במקום זה על ספות בד מודרניות שמשתלבות בכל חלל. העדיפו שמיכות דקות וקיציות ומצעים רכים בצבעי פסטל שישלימו את מראה חדרי השינה. 


הכניסו את הטבע הביתה


קיץ הוא זמן של חופש, טיולים והרבה אוויר, אבל רובנו עדיין מבלים את רוב הימים בעבודה וצריכים למצוא דרכים יצירתיות להכניס את הטבע אל הבית (אם מוחמד לא יגיע אל ההר, ההר יגיע למוחמד…). שילוב אלמנטים טבעיים בעיצוב הבית לקיץ יכול להוסיף אווירה מרעננת, להשרות רוגע ושמחה. הוסיפו עציצים, סוקולנטים שפורחים נפלא בחום, פרחים צבעוניים ויחורים של גבעולים בכל חדרי הבית. בחרו רהיטי עץ כמו מיטת העץ NATURAL של פנדה להשלמת המראה הטבעי בעיצוב מודרני ויחודי. 


אווירה של ים ביום שבת


אמרתם קיץ בישראל? אמרתם ים! כדי לעורר תחושה של חופשת קיץ על חוף הים בתאילנד תוכלו להוסיף אלמנטים דקורטיביים כמו בקבוק זכוכוים עם חול צבעוני או קערה מלאה בצדפים, תמונות של דקלים ויצירות אמנות בהשראת הים. 


אזורי ישיבה ואירוח בפנים ובחוץ


בעונת הקיץ רבים מאיתנו נוטים לארח יותר וזו הזדמנות להשמיש את המרפסות, הגינות ואזורי הישיבה בחוץ. נקו את האזורים שצברו אבק בחורף, הוסיפו צליות ושקלו למקם פופים דקורטיבים, כריות וספות נוחות כדי לעודד את הישיבה הנעימה בחוץ. שלבו גרילנדות לתאורה מדליקה בערב, הניחו עציצים מסביב וצרו פינה מזמינה לאחרי הצהריים והערבים החמימים.


שילוב ניחוחות של קיץ


לבסוף, אל תשכחו לשלב את אווירת הקיץ גם בעזרת חוש הריח והשמיעה. הוסיפו נרות בריח ים, תערובת שמנים מרעננים כמו הדרים או פרחים עדינים והניחו אותם בשירותים, בסלון ובחצר! הפעילו את הרמקול ונגנו ברקע שירים רגועים ושמחים שישרו על בני הבית אווירה שטותית וקלילה. 


השתמשו בטיפים הללו כדי לקבל בברכה את בוא הקיץ ולהתחיל אותו באנרגיה טובה שתעורר את כל החושים.