אמצו את מגמות העיצוב החמות של קיץ 2023 וצרו את בית החלומות!

עם כל עונה שמתחלפת, כך משתנים גם הטרנדים בעולם העיצוב. קיץ 2023 מביא איתו טרנדים ואלמנטים עיצוביים מרגשים שיוכלו להביא לידי ביטוי גם את הערכים והאופי המיוחד שלכם! קחו לכם כוס מים מרעננת או קפה קר ותצללו יחד איתנו אל כל הטרנדים החמים שיעזרו לכם לעצב את הבית שתמיד חלמתם. הטרנדים לעיצוב הבית בקיץ 2023 כבר כאן!


עיצוב בר קיימא ומודעות סביבתית


אנחנו ב-2023 ואחד הטרנדים החמים ביותר קשור באופן ישיר להתחממות הגלובלית! אנחנו כבר מבינים שגם לבחירות האישיות שלנו יש השפעה על העולם בו אנחנו חיים וזה הזמן לבחור נכון וטוב יותר. אם יש טרנד אחד שבאמת כדאי לאמץ הקיץ -זה הטרנד הסביבתי


בחרו רהיטים המשלבים חומרים ממוחזרים כמו הפוף המעוצב של פנדה. העדיפו רהיטים מחומרים טבעיים וקלים למחזור כמו בסיס מיטה מעץ מלא, עץ גומי. בחרו חומרים איכותיים שימשו אתכם לאורך זמן והשקיעו ברהיטי "סנטר פיס" כמו מיטה וספה בעיצוב אל-זמני שלא תצטרכו להחליף באופן תכוף. שימו לב גם שניתן לפרק ולהרכיב אותם בקלות למקרה של מעבר דירה. השתמשו בקיים ואמצו עיצובים אקלקטים. כך למשל אתם יכולים לשטוף את צנצנת החמוצים או הממרחים שנגמרו ולהשתמש בהן במקום לקנות קופסאות חדשות! 

קשתות, פינות מעוגלות ועץ טבעי 


בניגוד למגמות העיצוב בשנים הקודמות שהלכו על קו מודרני וקר עם הרבה קצוות חדים וקווים ישרים, מגמות העיצוב בקיץ 2023 הולכות על לוק הרבה יותר רך ואורגני. קווים מעוגלים, צורות אורגניות ורכות יכולות להשתלב במגוון רחב של רהיטים. הוסיפו מראות עגולות, אליפסיות או בצורת קשת לסלון ולחדר השינה, ספות עם זרועות מעוקלות ומיטות מרופדות או עם גימור עץ מעוגל כמו במיטה הזוגית מעץ מלא של פנדה מדגם NATURAL . הקווים המעוגלים יצרו אווירה נעימה, רכה ומזמינה עבור כל מי שיגיע אליכם כך שמיד ירגישו בבית!

מרחבי עבודה ביתיים


בשנים האחרונות מאז מגפת הקורונה רבים מאיתנו למדנו שאפשר לעבוד גם מרחוק ומקומות עבודה רבים מאפשרים ימי עבודה מהבית. לכן לא מפתיע שאחד הטרנדים החמים לעיצוב הבית בקיץ 2023 הוא יצירת מרחבי עבודה ביתיים נוחים ויעילים. ממש כמו במשרדים רבים, מומלץ להקדיש מקום לפינת עבודה ראשית, למשל בחדר עבודה מופרד ושקט שבו תוכלו לנהל שיחות זום ולבצע מטלות מורכבות. בנוסף לכך ניתן ליצור פינות עבודה קטנות בחללים המשותפים כדי לשנות אווירה לאורך יום העבודה, להשאר חדים ומפוקסים.

גווני אדמה חמים


אולי כבר הבנתם, אבל בקיץ 2023 החיבור לטבע והכנסת הטבע הביתה הן נקודות מפתח. אמצו גווני אדמה חמים שיוסיפו אווירה שלווה ונינוחה. גוונים כמו בז', חול, חמרה, לבן ושמנת יהיו מרכזיים בפלטת הצבעים לקיץ הזה לצד גוונים טבעיים נוספים כמו ירוק סייג' וירוק זית. אם אתם חוששים לצבוע קיר או לקנות רהיט גדול בצבע נועז, פשוט שלבו בחדר השינה מצעים בצבעים האלו כמו מצעי sunwashed בצבע חמרה. לצד פלטת הצבעים הטבעית ניתן לשלב טקסטורות מיוחדות כמו מצעים מסאטן, ווילונות רכים ושמיכות קלילות. 


צמחי פנים ומערכות הידרופוניות


בהמשך לסעיף הקודם, דרך נוספת להכניס את הטבע הביתה היא בעזרת צמחי פנים בגדלים וצורת שונות ליצירת סביבה מרגיעה ומרעננת. תלו אדניות על החלונות וגדלו צמחי תבלין שיוכלו לשמש אתכם גם במטבח. אם יש לכם מרפסת או חלון גדול שקלו להוסיף מערכת הידרופונית לגידול ביתי של חסה, עגבניות ושאר ירקות!

טאץ' אישי ובחירות אמיצות


לבסוף, בקיץ 2023 הקטע הוא להיות עצמכם ולאמץ בחום את מי שאתם! להפסיק לאכול סרטים על מה כל שאר האנשים האחרים חושבים ולאפשר לסגנון האמיתי שלכם לצאת החוצה ולפרוח. בחרו יצירות אמנות של אמנים מקומיים שמבטאות את הערכים והסטייל שלכם. השתמשו במצעים בצבעים יפים ומיוחדים ושלבו רהיטים מדליקים כמו פוף איכותי שיקליל את האווירה. אל תפחדו להתנסות ולבחור בעיצובים מיוחדים. הטאץ' האישי הוא מה שהופך את הבית לשלכם!


עדכנו את הבית בטרנדים העיצוביים החמים ביותר, התחשבו בסביבה ובטבע ואל תוותרו על שילוב הסגנון האישי שלכם. זכרו שיופי מגיע באינסוף צורות ודרכים ובסופו של יום, אתם אלו שחיים בבית והוא צריך להתאים להעדפות שלכם. היעזרו בטיפים של פנדה וצרו את עיצוב הבית שתמיד חלמתם!