איך לבחור פוף ולשלב אותו בסלון או בחדר השינה?

כל הבית כבר מעוצב וחסר לכם רק טאץ' קטן לחדר השינה או לסלון? פיס מיוחד שיחבר את כל החלקים יחד וגם יהיה פונקציונלי ונוח? פוף הוא הפתרון. אבל אנחנו לא מדברים על פוף פרוותי ממולא קלקר כמו שהיו בכל חנות כשהיינו ילדים, אלא על כורסת פוף מעוצבת, שיקית ומלאת סטייל שכל בני הבית יריבו מי ישב עליה קודם. 

בחירת הפוף המושלם היא לא משימה קלה, חשוב לוודא שלא "נופלים" למראה פוף מצועצע, קטן או גדול מדי, לבחון את החומרים ממנו עשוי הפוף כדי לוודא שישמור על צורתו לאורך שנים קדימה ולבחור אם להוסיף לפוף הדום או לא בהתאם לעיצוב הכללי של הדירה. 

בכתבה הזו נדריך אתכם שלב אחר שלב בדרך לבחירת הפוף המושלם, נענה על השאלות הנפוצות בבחירת פוף ונדגיש את היתרונות של פוף הממולא בפתיתי ויסקו (ספוג זיכרון) על פני קלקר.


איך לבחור את הפוף המושלם ולהתאים אותו לסגנון עיצוב הבית שלי?

  1. ראשית, כדאי למדוד את החלל בו תרצו לשלב את הפוף ולהבין האם נכון לכם להעמיד בו פוף בודד או לצרף הדום שישלים את המראה ויוסיף פינוק תמיכה לרגליים? אופציה נוספת היא להציב את הפוף וההדום בשני אזורים נפרדים של החדר ולאו דווקא ביחד כך שהם ישמשו כשני מקומות ישיבה נפרדים אבל יתכתבו ביניהם ברמה העיצובית. 

לרוב חדרי שינה הם קטנים יותר ודווקא בסלון יש יותר מקום להתפרע מבחינת גודל הרהיטים, אז שימו לב שאתם בודקים את גודל הפוף ומזמינים את הפוף שישב לכם בול. הפופים של פנדה למשל מגיעים בשתי צורות - פוף מרובע ופוף עגול, עם ובלי הדום.

  1. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הצבע והעיצוב של הפוף. אם עיצוב הסלון או חדר השינה שלכם הוא יותר מודרני ומינימליסטי, אולי כדאי לבחור פוף בצבע סולידי יחסית. לחילופין, אם אחת המטרות של הפוף היא להוסיף "פוף" של צבע, אולי תרצו לבחור בצבע יותר קונטרסטי ומיוחד. הפופים של פנדה מגיעים בחמישה צבעים מהממים כדי שתוכלו לבחור בדיוק את האחד שלכם.

למה כדאי לבחור בפוף שממולא בפתיתי ויסקו?

אם יש דבר אחד שבשום פנים ואופן לא היינו מתפשרים עליו בבחירת הפוף החדש שלכם - זה המילוי. תחשבו על בורקס, בסוף לא משנה כמה הבצק פריך, אם המילוי לא טעים פשוט חבל על הזמן. כן, השתמשנו במטפורה הזו כדי לתאר פוף ואנחנו לא מתנצלים! גם בבחירת פוף לעיצוב הבית המילוי הוא המפתח. 

המילוי האיכותי ביותר לפוף הוא מילוי ויסקו (ספוג זיכרון), כמו שיש בפופים, בכריות ובמזרנים של פנדה. מצד אחד פתיתי ויסקו ישמרו על היציבות של הפוף ועל צורתו לאורך שנים קדימה, ומהצד השני יתאימו את עצמם בדיוק לצורת הגוף של מי שיתיישב על הפוף. פתיתי ויסקו הם רכים, מספקים איכות, תמיכה ונוחות שחומרים אחרים פשוט לא יכולים להתחרות בהם. ברגע שתתיישבו על פוף ממולא בפתיתי ויסקו תבינו את ההבדל, זה ירגיש כמו לשבת על ענן!

בנוסף לכך, ספוג זיכרון ידוע ביכולתו להקל לחץ מהמפרקים. אם אתם סובלים מכאבים בפרקים או מדלקת פרקים, פוף הממולא בפתיתי ויסקו יכול לספק לכם נוחות מירבית ולהקל על הכאבים באמצעות חלוקת משקלכם וחום הגוף שלכם באופן שווה.

איך לשמור על הכיסוי של הפוף לאורך זמן?

אז נכון שהמילוי של הפוף הוא המפתח ליצירת נוחות, יציבות ורכות מושלמת, אבל כמובן שאסור להתעלם גם מהכיסוי. בחרו בפוף בעל כיסוי מבד עמיד וקל לניקוי. האפשרות הטובה ביותר לכיסוי פופים שנראית מעולה וגם ניתנת לכבס ולנקות בקלות היא בד קורדרוי. 

בשנים האחרונות בד הקורדרוי שוטף את חנויות עיצוב הבית וכולם רוצים לשלב אותו בסלון או בחדר השינה. הוא חזק, אמין, עמיד וקל לניקוי ולכן פוף שעטוף בד קורדרוי הוא הבחירה האולטימטיבית. הפופים של פנדה עטופים בד קורדרוי איכותי ובגבם יש רוכסן שניתן לפתוח בקלות, להסיר את הכיסוי ולכבס במכונה במקרה הצורך.

האותיות הקטנות לפני שמזמינים פוף

כמו בכל מוצר שמזמינים הביתה, חשוב לשים לב לאותיות הקטנות! וודאו שאתם מזמינים את הפוף מחברה שבה ניתן לבצע החזרה או החלפה בקלות במקרה ולא תהיו מרוצים. בדקו האם אתם מקבלים ימי ניסיון של ישיבה על הפוף לצד אחריות רחבה. בפנדה אנחנו מעניקים 30 ימי ניסיון בחינם ללא הניילונים לצד אחריות ל-12 חודשים על הפוף. אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מזה!

אם אתם מחפשים פופים מעוצבים שיוכלו לשמש אתכם שנים קדימה ולא יתכווצ'צ'ו אחרי כמה שימושים, כדאי שתשקיעו מחשבה לפני שתזמינו פוף חדש. אמנם לא מדובר בספה או מיטה חדשה אבל פוף משמש כמו תחליף לכורסה ומהווה פיס מרכזי בחדר. אתם מוזמנים להיעזר בטיפים שלנו וכמובן שאנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה נוספת.